torsdag 26. mars 2009

You did say you loved me...

Filmvaner ja... Det er jo noe alle har, enten de ser lite på film eller mye på film. Men hvordan er egentlig mine filmvaner?
Jeg ser ikke veldig mye på film, det gjør jeg ikke. Har fått høre at jeg har gått glipp av en del bra filmer her i verden! Jeg er til og med så sær at jeg ikke har sett Løvenes Konge. Noe jeg selvsagt må gjøre noe med, bare jeg får somla meg til det :)
Jeg går sjelden på kino egentlig. Venter som regel til filmene kommer på DVD også leier man dem og ser de med venner. Det er alltid koslig spør du meg!
Komedie slår som regel ann hos meg. Liker en film som er morsom og som får deg til å le. Ellers liker jeg filmer med spenning, eller skrekkfilmer. Det er så gøy å se skikkelig skumle filmer, hvor man skvetter og blir ordentlig skremt :P Det beste er jo selvsagt hvis du ser dem med noen som er enda mer skvettene enn deg! Så har vi jo selvsagt de klissene jentefilmene man er nødt til å se på iblandt:P Jeg er også glad i litt søte filmer =)
Jeg har egentlig ingen spesiel(le) favorittfilm(er) men det er jo noen filmer jeg liker bedre enn andre :) Her har jeg valgt å legge ved et klipp fra filmen "The Holiday". Det er en utrolig søt kjærlighetsfilm. Jeg får alltid skikkelig julestemning når jeg ser den! De fleste jentene har vel sett den, og så har vi vel noen gutter som har blitt mer eller mindre tvunget :P Det er i hvertfall en skikkelig fin jentefilm :) Og jeg elsker den<3

Ingen kommentarer: